Alla inlägg under december 2011

Av elin - 27 december 2011 11:59

OMG OMG OMG!!!!!! Jag fick en vit ipod touch, en ny telefon, en one piece, 2 as bra böcker, just dance 3, kläder, smycken, En kul tavla, 700kr, ett vanligt spel OCH godis!!!! :DD Jag vill bara tacka alla nära och kära och önska ALLA en...


                                                  
             God jul!

Min ipod <3

  Min telefon <33

       Min one piece! <3333

    Ooooch just dance 3!!!!                       


                                                   Jag fick ju massa saker men orkar inte leta bild på allt ;)

Av elin - 24 december 2011 12:45

Hej :) Idag är det julafton jaaaaag läääängtaaaaar tilllll iiii kvääääll!!!! :D Då får vi öppna julklappar!!! :P Hoppas jag får en ipod touch!! Eller en ny telefon :) Och en one piece :D Fast man kan ju inte få allt! :) Jaja nu ska vi snart gå till mormor och äta jul mat och träffa alla kusiner :) (mormor bor ju brevid mig :)

Av elin - 11 december 2011 13:50

Nu sitter jag och ser på tv med jojja :) Vi ska typ gå ut och knäppa kort snart ;) Skola imorn.... Inte taggad!! Jojja sticker ju till Florida så... :)  Hejs! :)

Av elin - 10 december 2011 23:17

Hej hallå!! :)  Just nu sitter jag och snackar med Sofia W på face ;)  Vi snackar på video samtal as bra!! :) Imorn ska jag på marknad och jobba men jag ska även titta runt ;) Såå kom gärna och hälsa på :)

Av elin - 10 december 2011 16:38

Hello! Nu är jag tillbaks från.... Ingenstans :D  Jag har bara haft fullt upp ;) Idag har jag typ bara varit ute och lekt men brodern min <3 Nu ska jag snart äta och sen ska jag handla GRYMT mkt godis!!! :) Jag är as sugen! :D Men man måste ju hitta nån söt att dela kvällen med så jag får väl ringa runt! ;)


                                     Här kommer 2 bilder på mig och kajsa = Best cousins ever!!! :D

   

Av elin - 5 december 2011 15:28

Haha grym rebrik!! Ja veet xD Men nu tänkte jag bara ladda upp 2 lite hel knasiga bilder som min syrra tog på mig när vi var utomlands xD    

                                        Haha oj vad gjorde jag här xD  Jaja.... Jag blir bara inte snygg på bild xD :D

                                     

                                                  Bye bye!! :)

Av elin - 4 december 2011 16:30

Dehär blir mkt snabbt!! Nu har jag bytt om och jag börjar tagga för fotbolls träning!! :D Sååå skojjigt! xD Pappa står och ropar att jag ska komma för vi ska hämta johanna!


                             Hej då!!! :D

Presentation


Hej! Jag heter Elin och är en tjej på 13 vårar som gillar att spela fotboll och åka längdskidor. på min blogg kommer ni få läsa om vad jag håller på med och se MYCKET bilder!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ellabellan


Ovido - Quiz & Flashcards