Alla inlägg under maj 2011

Av elin - 31 maj 2011 15:05

Hej och hå! Förlåt om jag tjatar mkt om det här med håret men ska försöka boka en tid till nästa vecka så börjar dra ihop sig nu...

Och jag vet fortfarande inte riktgt vad jag vill ha för frisyr ;S !

 

behöver alla tips jag kan få !


Lite som Linda... 

  


 Eller nån av Rihannas frisyrer...

  


   



             Tacksam för svar!!   

Av elin - 30 maj 2011 16:18

Hejsan svejsan! Nu håller jag och jojja på att spela kubb jag leder!! Vi har ganska stor plan men jag har slagit ner en! Idag Ska jag kanske klippa mig! Ni vet som jag visat er... Och ikväll har vi revy! För ni som inte vet vad det är, är det som en teater som varje femma på min skola hittar på... Kanske hör av mig senare ikväll och kanske kan jag lägga upp en film på revyn.  




    Hej svejs ses kanske sen...<3

Av elin - 29 maj 2011 22:46

Tja! Nu har jag kommit hem från en tuff fotbolls match med 97-98 laget i sif, själv är jag ju 99a   Det gick inte så bra! Det blev typ 9-1 till dom    Men vi spelade ganska bra tyckte jag!  Jag har inte hunnit blogga så mkt men här kommer lite info från igår och idag! Igår vaknade jag upp hos jojja och vi for till luleå för att titta på skolavslutnings klänning!!! Jag hittade ingen men johanna hittade en men inte i hennes storlek. glömmde knäppa bilder i luleå så knäppte på vägen hem i bilen! Idag var jag också i luleå men jag komihåg att knäppa med mobben!! xD                                       
                                                  
                                  


                                  Det ser ut som kväll!

                                    En till...

 

                      Vi kollade in på byggmax också....                                         
      

 

                        Sen stannade vi...    

                 Och så klart om lillebror följer måste man in på ToysRus... =(




  

                                Men jag och mamma föredrar H&M..  


                           Eller ???   





Av elin - 27 maj 2011 13:21

Hej hallå! I mitt förra inlägg ville jag att ni skulle kommentera om jag ska klippa mig eller spara ut. Jag har fått in några komentarer men jag vill ha mer! Jag kanske ska klippa mig idag vi får se. Det hänger på er!!!


                               Kanske så fast mörk brunt!

   



         Eller så här fast mörkbrunt...


 


                   Eller så här i mörkbrunt vi får se vad det blir!

 


                      Jag behöver tips!!!

Av elin - 25 maj 2011 18:45

Hej! Idag har jag inte gjort så mkt har typ bara ätit och städat mitt rum! Det vart god middag! Pannkaka!!!!   Gött!!  Jag har en stoooor fundering... Tycker ni att jag ska klippa mig kortare än vad jag är... Lite kortare på båda sidorna och lite uppe... Sen kan jag slänga över håret där uppe på ena sidan????????? Tänk! Och kommentera!!!


                    Det här är jag nu! Jag är ju redan kort så igentligen spela!

              

          

                                         Och så här...

 


  

   Ja! Jag tänkte då klippa lite kortare här typ vax kort!

 

                            Och här.... båda siderna alltså...

 

 Och sen klipper jag lite! Lite kortare här uppe sen släpper jag ner det på andra sidan

   Såååå.... Vad tycks?????  

Av elin - 24 maj 2011 15:31

Hej och sorry för att jag inte har skrivit på länge! Jag har haft skit mkt att göra! Som skolan, läxor, kompisar och sånt! Jag har t.e.x varit med johanna och jag har spelat fotboll!!


                               Jag   

                                       Muffins         Det jag äter är en av johannas pappas specialiteter! Vaniljglass och coca cola!!                                         Mee!!                                           öööööööö                             Det där var mina sista bilder från telefonen! Måste  hitta överföringskabeln.  

Av elin - 20 maj 2011 07:43

Hej hallå! Idag ska vi till korpen hela dan. jag ska ju  börja där nästa år så vi ska gå på en liten rundtur idag!  Och som jag viste igår så vann vi mot pite med 4-7 jag gjorde det sjunde målet! Läskigt för

 mitt tur nummer är sju och mitt fotbolls nummer på tröjan! Det var en hård match första halvleken var dålig andra halvleken var vi bäst!!!  Nu ska jag gå

                                                  


                                 Hej då!!!!!




                                  

Av elin - 19 maj 2011 14:45

Hej hej! Idag ska jag på fotbolls match! Det ska bli grymt kul att spela mot pite  snart ska jag och min syrra börja laga mat det blir stuvade makaroner och korv  Stuvade makaroner är så sjukt gott! ialla fall nu måste jag packa väskan!


                          Håll tummarna!




Presentation


Hej! Jag heter Elin och är en tjej på 13 vårar som gillar att spela fotboll och åka längdskidor. på min blogg kommer ni få läsa om vad jag håller på med och se MYCKET bilder!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ellabellan


Ovido - Quiz & Flashcards