Alla inlägg under juli 2011

Av elin - 26 juli 2011 11:20

Asså jag har inte hunnit blogga på länge så jag gör ett snabbt inlägg nu    Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag sitter och spelar mariokart på wii men min bror... Också är det dåligt väder så man kan inte va ute... Kanske gå till mormor och kollar vad hon gör.. Men i alla fall


                                              Byebye

Av elin - 23 juli 2011 12:32

Tjena! Idag ska jag gå på marknaden.... Eller jobba.. Men jag ska också köpa en namsdags present åt min syrra! Vad ska jag köpa??? I alla fall ska jag fara snart så måste sluta skriva... kanske kan lägga ut en bild på vad det blev...


                                    Tjao!!


  

Av elin - 22 juli 2011 18:29

Jag är hemma!! Eller jag kom hem igår men var GANSKA trött efter tränings läger!!! Idag har jag varit och badat med Amanda.L    Sen kom jag hem för att jag skulle på kalas hos Hanna kl: 6.... Men efter jag hade gjort i ordning mig då var klockan halv 6. Då skulle jag gå och kolla en grej på inbjudan och då märkte jag att det var kalas 29 juli!!!! Åå jag är så DUM! Så det var bara att byta om och sätta sig vid datorn....!


                                             Hejs !!

Av elin - 19 juli 2011 09:41

Hej! Det här blir ett snabbt inlägg!! Jag måste fika och göra mig i ordning för jojja kommer kl: 12.00 Så ....ja men vi får höras

    

                                                     Hej då

Av elin - 18 juli 2011 19:01

 Sitter och slöar här, har typ inte gjort nått idag  Jag började att röja lite i mormors gammla rabatt men sen tog det slut batteri och då gick jag och läste lite i stället    Och sen gjorde jag inget mer... Och imorgon ska jag på läger! KUL!!! Så  jag laddar..  Kan kanske lägga ut lite bilder efter lägret. Men nu ska jag se på Transformers med min lillebror så....  

                                                  
                 

                                                  
                                
        Hejdå!!


 Lägger ut lile små bilder från min dator....

Av elin - 18 juli 2011 11:14

Ojeee!! Nu ska jag berätta för er vad jag har samlat under denna vecka...... Jag hade 265kr i min spargris nu har jag..... 452 KR !!!! Jag har alltså samlat 187 kr i veckan fast 6 dagar för jag började på en tisdag!! Igentligen skulle jag ha samlat 287 kr men jag tar veckopengen den här veckan      Men    nu ska jag ut och jobba för den här veckan!!   

                                                        SES!!! :D  

 

 

                         

Av elin - 17 juli 2011 22:23

Haha sorry för det dåliga rubriken! Jag känner mig ganska trött efter allt jag gjort idag... Imorgon ska jag nog jobba lite för mormor.. I need money!! :D Asså jag spara för våran semester    Vi ska fa till POWERPARK!!!! Yeee... Så jag ska shoppa FETT!! Åsså håller jag på med en lite samlar lek med mig själv!! Det går ut på att jag ska försöka samla så mkt pengar som möjligt på en vecka     Och jag måste samla minst 5kr varje dag! också ska jag kolla hur mkt jag tjäna på en vecka    Jag har tjänat GRYMT mkt pengar i veckan s det blir svår att slå nästa vecka.... Jag kan skriva imorgon hur mkt pengar jag har tjänat på eeen vecka!!!!     


                 Vi ses med spänning!!



 

Av elin - 17 juli 2011 16:29

Heeej!! Idag har jag varit och stekt på storsand!! Det var kuul!! :D det gick bra att sova i tält vi var uppe till halv 2 ;) vi får se vad gör imorm?? Nått kul!! :) Heejs!! <33ps: jag skriver fortfarande på kussens iPod så hejs :D

Presentation


Hej! Jag heter Elin och är en tjej på 13 vårar som gillar att spela fotboll och åka längdskidor. på min blogg kommer ni få läsa om vad jag håller på med och se MYCKET bilder!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ellabellan


Ovido - Quiz & Flashcards