Alla inlägg under september 2011

Av elin - 29 september 2011 21:37

Hej! Nu har jag precis eller inte precis.... Jag har i alla fall varit på springtävling i kväll ;) Jag gick in som en fyra :P Imorgon kanske jag ska va me Engla Bengla och vi kanske ska sleepa hos varann meeen nu ska jag försöka gå och lägga mig såå.....


                                      Natti Natti

Av elin - 29 september 2011 17:41

De här blir ett JÄTTE snabbt inlägg!!! Jag ska snart fa på springtävling så HÅLL TUMMARNA!!!  Ska gå och klä på mig nu HEJDÅ!! <33

Av elin - 29 september 2011 07:45

heeej...! Idag är de fredag!!! NICE!!! Jag ska kanske va med Engla idag och vi ska kanske sova hos varann ;) Snart kommer Frida och "hämtar" mig sen.... skola :P


                                   Vi ses!!!!!!!!!!!




Av elin - 27 september 2011 13:50

Asså grymt skönt att sluta tidigt!! Eftersom att det regnade såå mkt fick vi sluta vid 12 SÅÅÅÅÅ skönt!! De hade aldrig hänt på fagge! Men fagge äger ändå ;) Ikväll så har jag skidträning och imorgon ska jag va med lill johanna <3 Så...


                                     Hejs svejs!!

Av elin - 18 september 2011 12:15

Tjosan! Idag ska jag nog STOR städa mitt rum! TRÅKIGT!! Men måste göras...   Igår var jag på fotbolls avslutning. Vi ååt och leekte och vissa sprang från killar! Haha de där lät kanske lite konstigt! De var några killar som kom med kulpistoler och sköt på oss xD Jag däremot tyckte de var ganska kul! Men nån gick och hämta våran tränare, så han gick och sa åt dom... :( Nu MÅSTE jag börja! så man får hoppas att att man inte hittar nåt dött där inne! xD


                                               Hejs svejs!!

Av elin - 8 september 2011 11:09

Godmorgon! Idag är jag hemma    INTE KUL!! Igår spelade vi match och vi vann med 6-2 jag gjorde 4 mål!  Ganska nöjd förutom att jag gjorde nått innan uppvärmningen så kan inte gå! Hade ont igår innan matchen men jag bet ihop. Inte bra  Jaja "hjort" är "hjort" inte älg! Hihi   Det är därför jag inte är på skolan idag. Men nu ska ag lägga mig och vila mitt ben.  (höft) Så Ha de gött!!


                                       //Elin 

Av elin - 6 september 2011 20:45

Hej imorgon har vi skolfoto!! Så jag håller på tona håret :D Faktist sitter jag med färg i håret nu!  Det blir liite mörkare   För jag kom på att alla kommer ju typ se mig i katalogen! t ex snygga killar    Så det är VIKTIGT! Snart ska jag gå och skölja ut det så håll tummarna så att det inte blir lila!!   Också måste jag välja kläder till imorn! Så BYE!


Av elin - 5 september 2011 18:00

Igår sov jag hos johanna bara så ni vet! Har haft lite fullt idag så har inte hunnit skriva nåt! Idag har jag varit med Engla Bengla. Vi var lite på stan och tittade sen for vi till henne och kolla face.  Nu ska jag gå och se tv så hejs!! :D




 

Presentation


Hej! Jag heter Elin och är en tjej på 13 vårar som gillar att spela fotboll och åka längdskidor. på min blogg kommer ni få läsa om vad jag håller på med och se MYCKET bilder!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ellabellan


Ovido - Quiz & Flashcards