Alla inlägg under november 2011

Av elin - 9 november 2011 22:16

Helo boys and girls out there!! :) Idag har jag gjort... Läxa, läxa och meer läxa!! :/ Kul! INTE!!! Imorn blire badet för min del xD NICE!! Heela relaxen för Bodens SK!! Imorn ska läxan in också ;) Jag, Amanda, Alma, Emm Englaa och tova ska bli interjuvade av nån tant xD Där utanför (badet) Sååå de blire skoj! :) Jaja måste bara skriva klart de den där Engelskan då!   Hejs svejs!! <33


                Jag och sööt Engla! <33

 

                        Lite bär <33

       

Av elin - 8 november 2011 17:34

Heej. Nu ska jag snart på träning... Kul! :) (skidträning) Hoppas att det blir mkt lek!! Jag är såå trött!!! :/  Åå skolan gick såå långsamt...!  Det började med matte... Bra start!!! :/ Jaja måste draaa!! ;)

   

                                           Bilder jag tog i bredåker ;) <3

Av elin - 8 november 2011 07:45

Hej hej snabbis inlägg!! :) Snart kommer Frida och då bär det av till skolan :P Inte så JÄTTE KUL men ett måste! :/ Idag har jag gitarr efter skolan och konsär/konser hur det nu stavas!! xD Har jag i alla fall på kvällen ;) Men jag kommer skippa antingen träningen eller kons?ren för dom är samtidigt! ;) Nu kommer hon!!


                                      Hejs hejs!!    

                            Bilder jag tog hos mormor ;) 

Av elin - 7 november 2011 21:15

Hej och hå nu är jag tillbaks från... Ingenstans :)  Har bara inte hunnit blogga på länge :D Just nu håller jag på att se fotbollsgalan.. :) As bra!! Imorn är det än en gång skoola... Boring!!! Vill bara också säga att på torsdag är det relax bad med klubben (skidor) Dom har bokan heela relaxen åt oss!! Nice ;)  

                                                  
             Mee   


                                                  
                          Candy!!

   

                                                  
     Bye bye....

Presentation


Hej! Jag heter Elin och är en tjej på 13 vårar som gillar att spela fotboll och åka längdskidor. på min blogg kommer ni få läsa om vad jag håller på med och se MYCKET bilder!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ellabellan


Ovido - Quiz & Flashcards