Alla inlägg under juni 2011

Av elin - 26 juni 2011 21:38

Hej och hå idag har jag spelat match med 97-98 laget i björns och det blev oavgjort!  jaja sånt är livet...

Av elin - 25 juni 2011 19:28

Hej! Sorry att jag inte blogga igår men jag hade fullt upp!! Kan inte stoppa in några

bilder nu för jag är hos min mormor. Bloggar sen med lite bilder =)




Av elin - 24 juni 2011 00:38

   Det är vit rött randigt där nere!!

Av elin - 23 juni 2011 20:45

Sorry att jag inte skrev igår kväll men vi hade typ strömavbrott!! Så det kom typ hit en elektriker och hållde på.. I alla fall vann vi igår!!! Tror det blev typ 4-2 eller 5-2 men vi vann i alla fall!! Vi hade jojja i mål som var BÄST!!!



                     Uppladdladning!

                                  Skade GLAD!!!!

                       Mina älsklingar!!      (Och lika sockar hade man också!!)                        HU! Nu får man pusta ut!!  

                    Sen firade vi med lite glass från rönkan!!   


                            TJA !!! 



Av elin - 22 juni 2011 16:38

Hej och hå! Alla som läser detta onsdag den 22 juni ska hålla tummarna för sif! Vi ska vinna mot sävast! SKA! Alltså ikväll ska vi spela vi spela fotbollsmatch mot sävast och vi ska vinna! Ja så håll tummarna! Jag kan skriva hur det gick sen och kanske lägga upp en bild eller två.      

 

 

      Hoppas på det bästa xD

Av elin - 21 juni 2011 22:22

Hejs svejs! Här kommer några bilder på bland annat min fiiina kladdkaka!!


                        Japp.. Söt som socker var den i alla fall!!!

  


             Och min fiiina uppläggning! Blev i alla fall gift!! xD                                                    Och det som var kvar!!                              Men nu är det bara att krypa i morgonrocken och chilla!!                                     Yesss!!!                                       Och se lite fotbooool!!!                              Yess boxx!!!

Av elin - 21 juni 2011 13:55

Yey hej!!  Nu ska jag baka kladdkaka! Jag kan lägga ut en bild på den lite senare!! Efter det ska jag se filmen salt och chilla!!



Av elin - 20 juni 2011 11:57

Heeej... Har precis vaknat, jag måste säga att jag ääälskar sommarlov!! Jag har liksom inte skrivit på ett tag men jag har haft såååå mkt att göra! Tex har johanna sovit hos oss från tisdag till söndag för hennes föräldrar var borta. Och det var kuul! Då fick hon följa på skid dagläger från kl: 8.00 till 14.30 på onsdag, torsdag och fredag. På fredagen hade vi spenst och styrke det var jobbigt!! Så vi har tränings värk i heela kroppen sen hade vi bara en vilodag sen hade vi fotbollsmatch! Vi förlorade med 3-2   Så ni måste förstå att jag inte har hunnit att skriva på länge!! Nu ska jag fika sen gå till mormor. jag bor granne med min mormor så jag är där ganska ofta!




  Asså! Min favvo fotbolls spelare!!!  

  

    Ses!!!! <3

Presentation


Hej! Jag heter Elin och är en tjej på 13 vårar som gillar att spela fotboll och åka längdskidor. på min blogg kommer ni få läsa om vad jag håller på med och se MYCKET bilder!! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Ellabellan


Ovido - Quiz & Flashcards